Sommarsöndag

Men först ett litet löfte. This blog behöver verkligen fler bilder. Från mig till er: Jag ska försöka få in fler bilder. använda min fina kamera. Föreviga mer. Sätta färg på inläggen med glimtar från livet.
Sommaren har kommit hit, förmodligen bara på kortare visit, innan vi får tillbaka mer medelmåttiga temperaturer. Jag och min plutt har tillbringat helgen med att i kronologisk ordning handla, rensa rabatter och bära skräp, äta korv, gunga, ta lång powernap, åka iväg på utelekar och kalas i lördagskvällen, ta sovmorgon, kettlebella/leka med morbror, spela fotboll och lååång skogspromenad (med mina barfotaskor :), bygga tågbana, laga mat och baka bröd (men brödet ser inte lovande ut, jäser inte...)
T klänger över hela mig. Gotta go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0