licencierad Func.gym Kettlebellinstruktör

Har jag blivit sen sist. Yeah!
*
Har även anmält mig till multisport 11 juni.
*
Skaffat mig en coach som lägger upp träningsprogram till mig as we speek, till att börja med en månad. Nu ska jag nå nya höjder.
*
O eftersom teknik är kul så klickade jag hem en ny pulsklocka. Tyvärr inget alternativ att återuppväcka min gamla eftersom pulsbandet behövde ny resår, inga reservdelar finns till ett sånt, nytt pulsband mer än hälften av en ny klocka. Sätter sprätt på skatteåterbäringen innan jag sett den.
*
Är lite ledsen över att min mtb är utdömd som för stor i storleken till lilla mig. Därför som jag får ont i ryggen när jag kör. Får fila på ngn lösning på detta. ska undersöka om det går att skjuta fram sadel, korta styrstång etc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0