Kettlebells utbildningsdag 2

Så kom den, utbildningsdag 2 som jag missade i mars p.g.a. magsjuk son.
Mycket mer folk på den här utbildningsomgången än i mars. Tillresta från lite varstans, Brösarp till Norrbotten. Linus var fantastisk som vanligt. Väldigt inspirerande. Vi hann inte med alla 3 passen för gymmet där vi höll till skulle stänga tidigare p.g.a. 1a maj. Så vi hann med 2, men kettlebell ÄR tuff träning, så idag känns 2 fullt tillräckligt. Träningsvärk på HELA baksidan av kroppen. Mycket. Mindre skoj är att jag även har lite ont i halsen. F--n. Hoppas det går bort med sömn och mycket ljummen dryck idag.
Nu har jag bara en tentamen kvar, och om jag klarar den får jag min funcGymKettlebellgrupp-licens (säg det snabbt 20 ggr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0