bildinlägg

som försvann.
Jag postade tre bilder från mobilen, som inte verkar funka att visa. Ev. funkar en...
Jaja, however. Stora kameran fick slut på batteri när jag fotade med den så jag tog mobilkameran sen går det ändå inte.
Det var iaf tre bilder, med rubriken dagens höjdpunkter.
Den första bilden som jag faktiskt tror kommer att synas här nedan, eller möjligtvis ovan är 3 skålar med lock från Rosti mepal i de härligaste färgerna!! Så himla snygga. Because I'm worth it, typ.
Den andra bilden var ett glas med en spretig men söt bukett blommor. Jag och t var ute och plockade blommor ikväll och letade upp blommorna i T's nya bok när vi kom in, så nu vi vet namnet på allihop. Några kunde vi innan också... Maskros, käringtand, gökärt, förgätmigej, liljekonvalj, smörblomma, midsommarblomster, styvmorsviol och någon mer.
Den tredje bilden var en bild över bokbeställningen som jag hämtade ut idag. Blomboken till T, och många faktaspäckade böcker till mig som ska bli mycket intressanta att läsa. Semesterlektyr om jag inte hinner ge mig på dem innan. Jag får nog anledning att återkomma till dessa senare också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0