Träningsmål

Vissa anmäler sig till lopp, andra ska komma i sina skinny jeans. Själv ska jag (förutom ett par multisporttävlingar om kroppen håller) klara 2 chins och 5 pullups innan sommaren. Det låter inte mycket för världen, men det känns HELT OMÖJLIGT med chins. jag hänger i räcket och kommer ingenstans. alls. Jag hoppar upp, ska bromsa på vägen ner. Njaaa, bromsa och bromsa men det går iaf något långsammare än bara gravitation... Heja mig. Vägen är LÅNG till chins. I höstas hade jag någon idé om att försöka gå ner i vikt så kanske det blir lättare att lyfta mig. Förutsatt att jag bara tappar fettvikt... Hahahaha, jag KAN inte gå ner i vikt. går inte. min kropp är inställd på en bottenvikt och under den går det itne att komma utan att köra nån slags svimningsdiet. Och det skulle jag aldrig stå ut med (och tur är väl det?). Så nä, jag får nöta vid chinsräcket. Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0