Hej förkylning nr x.

Ja, igår började näsan rinna lite misstänksamt. och idag, förkyld. Genomdäbbd. Inte så happy över detta. MEn har åtminstone inte ont i halsen, bara snor. Så det här ska väl vara över på några dagar, va?
Och när man vaknar urförkyld 5 timmar innan sitt Kettle-pass (med ena Kettlekollegan i Oslo och en annan med axel ur led) så var det inte ens lönt att försöka jaga vikarie. Jag fick fuska mig igenom istället. Sen körde jag hem till bror där sonen var. Åt, somnade i brorsans säng framför Mumin-dvd. Sen gjorde vi Boländerna runt i jakt på en stekgryta. Kan meddela att det är inte så lätt som det låter att skaffa en helt vanlig stekgryta. Ikea visade sig f.ö. vara ett säkert kort. Däremot hade de inte en köksmandolin som jag har fått för mig är helt oumbärligt hemma hos mig. De hade en på mediamarkt för den nätta summan 439 kr. Eh nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0