förberedande fredag

Efter en intensiv jobbvecka, med halsont hela veckan, förbereder jag nu för fullt för morgondagens multisporttävling. Jag hoppas många saker. Som t.ex. att virusarna som satt i halsen faktiskt är borta (och inte bara har transformerats till hosta som det känns för tillfället), att knät kommer hålla, att ryggen kommer hålla, att det kommer gå att hålla vätskebalansen någorlunda i schack, att solen kommer vara barmhärtig som min hud och en del andra grejer.
*
Är trots allt spänd av förväntan och hoppas på en riktigt härlig dag.
*
Nu återstår att: göra nyposoppa, blanda sportdryck, göra ostmackor, packa fler ombyten än jag kommer använda, packa obligatoriska utrustningen, diska vätskesystemet jag ska ha på ryggen, hinna gå o lägga mig tidigt... Får nog börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0