Prioriteringar

Hej blogg! Då var man här igen. i något slags bloggträsk... Det här handlar om att jag vill dela med mig; av all mat som jag ägnar ganska mycket tid åt att fundera ut, leta recept, handla (och lite mindre tid åt) och laga; min passion (jag vet, det låter tramsigt) för RÖRELSE, träning och sätt att använda kroppen; min strävan efter att leva här och nu; och vardagsaction med min son.

Allt handlar om prioriteringar hörrni, i allra högsta grad den lugna stilla timmen efter sonen somnat men innan jag själv somnar. Hela dagens "egentid" komprimerad till en endaste timme innan läggdags. Mycket ska ske den där timmen... Allt som jag inte prioriterar att göra när sonen är vaken, men ändå MÅSTE göras någon gång. Allt som jag vill göra men inte hinner samt allt som jag bör göra men inte får lugn till när det spelas Mamma Mu/tjuter duplosirener/springer omkring en vild tiger i lägenheten.
Därför har jag ett kök att röja i innan jag ger er första vändan recept och mattips. Stay tuned, hoppas ni trivs och stannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0