Bloggen har en identitetskris

Ok, bara 2 dagar gammal och redan en identitetskris... Men nu tror jag ändå att jag har kommit fram till hur jag vill ha det här. Just nu. Ok, från början hade jag någon vag idé om att jag bloggen skulle finnas för att förmedla mattips, hälsotips, träningstips eftersom dessa områden intresserar mig väldigt mycket. Men så när jag tipsat om att man ska utnyttja reklampaus på TV:n till att göra plankor, så känns det inte riktigt som JAG ändå. Vem är jag att pracka på er tips som ni inte frågat efter? Eller fördjupa mig om nitrosaminer i spenat utan att ha tillräckligt med källor så jag kanske snarare skrämde än uppmuntrade till att använda spenat (som är gott och nyttigt!)? Nä, vi gör såhär hädanefter, medan bloggen fortsätter sin vingliga resa mot egen identitet, om ni vill ha ngt tips som rör hälsa eller träning, FRÅGA! Så svarar jag gärna (eftersom jag är intresserad) utifrån vad jag tycker och tror på.
*
Så från och med nu, ska jag försöka låta bli att pracka på er tips och info. Inlägget om plankor skulle istället kunna se ut som: "Jag är sjukt dålig på plankor, så jag borde verkligen göra lite plankor varannan dag för att bli bättre. Kanske ska passa på att göra några stycken i nån reklampaus. Yä, så gör jag. Tror ni jag klarar 4 minuter på fötterna på 4 veckor?" Det blir lite mer mammamelie-perspektiv liksom. Tror ni det blir bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0