plus och minus 15 april

på plussidan:
*Gårdagens BT-pass-roligt, svettigt, tufft. Yeah endorfinkick när den är som bäst.
*Att komma hem till lagad mat och glad son. Tack brorsan! Det ger mig så mycket energi att slippa hämta på dagis och laga mat en kväll.
*Att solen gör underverk för humöret.
*Nyservade mtb:n som rullade så lätt igår (förutom att växlarna på strösta framkuggen inte funkar, menmen)
*Att jag lyckas använda mina länga vakna perioder mitt i natten till ngt vettigt. Inatt gjorde jag massor när jag inte kunde sova. Ny BT-koreografi, ny prioriteringsordning på grejerna på jobbet, miniyoga, och avslappningsövningar.
* Det är fredag, och fredagar ÄR faktiskt allra BÄSTA dagen på hela veckan.
Minussidan:
- men kan jag få sova mer än 3 timmars sammanhängande sömn/natt, tack? Vara vaken flera timmar nattetid är inte bra för produktiviteten dagtid.
- kaoset hemma, som jag aldrig finner tid till att ta tag i. Ren tvätt, smutsig tvätt, leksaker, fågelbajsad balkong.
- Att jag känner mig som tråkig morsa för tillfället, jag o sonen bråkar mest om allt möjligt. Hinner inte leka och hitta på roliga grejer :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0