mammamelie och kroppen som protesterar

Efter söndagens lång-kettle (1 h pass och 3 h workshop) har mina ben och höfter varit trötta. Jättetrötta. Och efter tisdagens massage, blev även ryggen trött, inte riktigt så det var tänkt...Igår försökte jag jogga hem från jobbet. Det gjorde inte ont ngnstans, det är ju bra. MEn hela kroppen var blytung, en tyvärr alldeles för vanlig känsla när jag försöker träna sedan ett par veckor tillbaka. Jag varvade jogg med höga knän och rumpsparkar, promenadavsnitt och stillastående benpendlingar tänkta att mjuka upp mina höftböjare lite. Nja, funkade sådär. Vet inte om jag var låg på energi (för jag hade ju ätit ordentligt), eller det är ngt annat som spökar i kroppen... Idag testar jag BT och ser om kroppen är mer samarbetsvillig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0