full dag..

ger tomt huvud. Jag som ville skriva något vackert...antagligen om att ta vara på varje sekund. Att närvara, leva här och nu. Livet pågår NU. Kan bara inte formulera mig som jag vill. Det tycker jag i och för sig aldrig att jag lyckas med, formulerandet alltså. Jag har blivit mycket bättre på det där med att leva i nuet efter jag fick barn. Hej, man vill ju inte missa en sekund.
nu behöver min tankeverksamhet vila. Det börjar jag också bli bättre på förresten, att lyssna på vad kroppen säger till mig. Bättre, antagligen inte tillräckligt bra. för att bli bra måste jag nog lära mig att säga NEJ, och inte vara så jävla snäll. Nu går jag och lägger mig, innan det här inlägget på riktigt blir ett inlägg som aldrig borde skrivits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0