Böcker

Såg en recension om en bok som verkar intressant, och kom att tänka på senast inköpta böcker och sådana som står på önskelistan. Haha titta på senast inköpta böcker och gissa vem jag är :)
Senast inköpta:
Salig blandning- Renee Voltaire
När du gör som jag vill, en bok om påverkan- Henrik Fexeus
Storasyster, lillebror och andra platser i syskonskaran- Oluf Martensen, Kristin Sörrig
Athletic Body in Balance- Gray Cook
Hjärnkoll på maten- Martin Ingvar, Gunilla Eldh
Lyckliga barn- Jorun hansson, Christina Oscarsson
Enklare bröd- Martin Johansson
På önskelistan:
Behandla dig själv med sjukgymnastik- Linus Johansson
Blalbla typ din guide till den funktionella kroppen- icke utgiven än-Linus Johansson
Bli din egen coach-Charlotte Hågård
Vad är er analys? Min egen är att jag verkar lite torr och tråkig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0