sweet summer

trots att man får vara inne med vinklade persienner mitt på dagen så är det härligt härligt härligt med sommar. Jag gillar det mesta sommarvädret som man kan vistas ute i shorts i. Igår spelade vi Beachvolleyboll med mina kollegor. Jätteskoj! Nästa gång får jag skippa lite av prestationsångesten. så blir det ännu roligare. Sedan gick vi till Tavernan för käk. Jättegott och trevligt. T var med och tröttnade halvvägs in i sin pizza. Då ville han hem. Så vi fick tacka för oss och gå en svettig promenad i den varma sommarkvällen mot busshållplatsen. Jag var lite bitter på vägen hem över att jag inte skaffat barnvakt, så jag kunde stannat en stund till, druckit en öl till, pratat lite till med trevliga gänget kollegor med respektive...
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0