semester

Det har visst varit lite semester från bloggen också. Jaja, så blir det ibland.
*
Jag och Lillplutten har det fantastiskt i Blekinge. Sonen pysslar med att cykla trehjuling, plocka (och äta...) smultron, äta vinbär direkt från buskarna, körsbär från trädet, gurka ifrån växthuset, mysa med mormor o morfar, lyssna på sagor, äta glass, få sol på nosen och skrapsår på benet, äta mer glass och åka traktor. För egen del passar jag på att träna (även kettlebells med det tuffa gänget här i byn, starka, entusiastiska och inspirerande!!), läsa, experimenterai köket, går till frisören och kommer hem med helt ny frisyr, spendera pengar till höger o vänster (typiskt semestersyndrom), är lite orolig över vänner som är på sjukhus, tittar på tv som jag aldrig gör annars.
*
Imorgon ska vi till Karlskrona för att träffa syster och åka båt i skärgården, sedan stannar vi i min mormor och morfars sommarstuga över natten och är där på söndag. Lovely!
*
För övrigt har jag helt brutal träningsvärk från ett HIIT-block (High Intensity Interval Training) kettlebells igår. 15 effektiva minuter, att den ens är möjligt att få så mkt träningsvärk av det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0